پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مهمترین عوامل موثر بر قیمت مبل کلاسیک
نوشته شده در سه شنبه 10 اسفند 1400
بازدید : 659
نویسنده : امین پارسیان

فروردین

مبل کلاسیک یکی از محبوب ترین گروه های مبلمان پذیرایی در ایران است. این نوع مبل را می توان از نظر مدت زمان استفاده و نگهداری به عنوان بادوام ترین گروه لوازم خانگی طبقه بندی کرد. مبلمان، به خصوص کلاسیک و استیل، می توانند برای مدت قابل توجهی، گاهی تا بزرگسالی، مهمان شما باشند. در این مقاله به نحوه قیمت گذاری و دلیل تغییر قیمت در این دسته از مبلمان می پردازیم. اگر این مقاله را با هدف خرید مبل کلاسیک مطالعه کرده اید، در پایان می توانید ارزش واقعی یک سرویس مبل راحتی را در شرایط مساوی محاسبه و تخمین بزنید.

کمیت و کیفیت شاخص های اصلی قیمت مبل کلاسیک هستند

در خرید هر نوع مبلمان دو شاخص مهم یعنی تعداد عناصر سرویس و کیفیت ساخت آنها موثر و مهم است. لازم به ذکر است که در عرف صنعت مبلمان، هر سرویس مبل کلاسیک یا استیل را می توان به صورت سرویس مبل و غذاخوری کامل و یا سرویس مبل پذیرایی بدون غذاخوری ارائه کرد. مبل های کلاسیک معمولا دارای یک سری مبلمان هفت نفره است که شامل یک مبل دو نفره یا سه نفره و چهار مبل تک نفره می شود. برخی از سرویس ها مبل یا صندلی برای میزبان نیز دارند. تعداد میزهای هر سرویس به طور معمول شامل یک میز جلوی مبل و دو میز عسلی در کنار مبل می باشد. تاثیر است. بنابراین اولین عامل موثر بر قیمت (و نه مهمترین عامل) تعداد عناصر تشکیل دهنده خدمات است. دومین عامل کیفیت ساخت سرویس است که با فرض یکسان بودن این دو سرویس به تفصیل به آن اشاره می کنیم.

کنده کاری، ویژگی بارز مبلمان کلاسیک

کنده کاری در مبلمان کلاسیک و استیل به عنوان یک شاخص و ویژگی بارز بر قیمت نهایی محصول تاثیر مستقیم دارد. مبل های برجسته دارای طرح های اصیل و حرفه ای بوده و قیمت بالاتری دارند. متأسفانه بسیاری مبل های باکیفیت را با منبت کاری های نامرتب و به هم ریخته اشتباه می گیرند. منبت های شلوغ و به هم ریخته حک شده بر روی مبلمان لزوما ارزش آن را بیشتر نمی کند، این زیبایی، تناسب و طراحی و اجرای خاص خاتم است که در قیمت مبلمان تاثیر بسزایی دارد.

قیمت مبل کلاسیک

با پیشرفت صنعت و وجود دستگاه های نوترونیک کامپیوتری (cnc) در صنعت مبلمان، منبت کاری و مشبک روی چوب نیز به دستگاه سپرده شد. اجرای سریع و دقیق اگرچه مزیت ارزشمند ماشین های cnc است، اما طرف دیگر این فناوری کلیشه سازی و تکراری بودن طرح های منبت است. منبت مبلمان را از انبوهی از چوب و پارچه به یک اثر هنری تبدیل می کند چرا که برای بسیاری از مشتریان مبلمان با طرح و منبت خاص از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با تمام این مسائل به نظر می رسد که به زودی بین مبلمانی که با ماشین آلات جدید منبت کاری شده و مبلمانی که توسط یک هنرمند منبت کاری شده است تفاوت قابل توجهی در کیفیت و قیمت ایجاد شود.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: